12/05-10



Något jag vill ha!

Denna kavaj vill jag äga från Lindex 499 kr det skulle var skönt att äga något vitt jag har aldrig ägt något vitt stort plagg.Men det ska det bli ändring på! men just nu sitter jag och dricker fanta och tänkte äta något snart  så jag ska nog koka lite soppa och drömma mig bort om saker jag vill ha och jag tror att jag har  några kilon här i Stockholm. Men om jag ska vara ärlig så saknar jag hem till Luleå  till alla vänner där . Men jag tänker inte ge upp så där! Jag känner att jag måste klara av detta och visa att jag klara det. men kom och hälsa på mig här i storstaden!

Kommentarer
Postat av: jocke

den där är så jäkla snygg!

2010-07-17 @ 15:28:58
URL: http://jockenyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0