19/08-09



PHOTOSHOOT!

Vilken dag min klännig jag har sytt ser ut så här eller det är inte den men det är samma modell och min har snyggare tyg tycker då jag ! Ja nu har jag och Sandra bestämt vilken dag det blir att fota och nu blir det att  hitta mer insperation. Det blir en blommig klänning och ett pannband med skin och guld.

Men i dag har jag varit med Maria. Vi satt och prata om vad som hade hänt  sen så kolla vi runt på blogga och skratta det åt dom lite. Men sen så vart vi så godis sugna så vi gick till konsum och köpte godis och sen såg vi på en japansk kärleks film som var jätte bar tyckte jag. sen åkte jag hem . Efter några timmar senare vart jag godis sugen och börja gnälla på mamma att hon skulle köpa godis åt mig men det ville hon inte så jag ringde till Mona och råka det säga att jag var gådis sugen då bjöd hon hem mig till hennes pojkvän så åt vigodis och rökte (underbart).

Men det finns personner som jag saknar det är Sussi jag blir alltid så glad när jag träffar hon. Men hon ska flytta=/du är då min andra mamma så hittta någon jockmoks pojk till mig <3
Men en till jag saknar är Sofi och hon ska med flytta till Umeå jag säger då det (Du är min man och jag vet att du gör så gott du kan fast du inte alltid tycker att du räker till men du får tycka som du vill... jag älskar dig ) Hoppas du inte är otrogen !

Simone kom hem nu  saknar din röst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0