28/08-09



less


Ja nu har jag inte skrivit på några dagar för jag har varit slö . Nu sitter jag vaken och håller på att fundera vad jag ska sy förnågot nytt . Men nu har jag komitt på vad jag ska göra så ni får se när det är klart hihi. I dag ska jag till skolan och kolla om dom kan fixa mina betyg som inte är in skrivna så ska jag fixa intyg på att jag har dyselexi med. Sen ska jag på stan och spåna  om man se nå intresant . sen  har jag komitt på nästa photo thema som ska bli spännan det till min portfolio. Men domhär senaste dagarna har jag kännt mig bara altmänt nere så jag nästa inte än ha årka rökat typ. Jag toro att jag känner mig ner för jag känner mig ensam och känns som att alla vänner bara försvinner . Men på lördag ska det bli kul att få träffa gänget har saknat det ! Men jag vill tacka Aino för att du kom och prata det var skönt  för jag litar på dig  du är en san vän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0