30/08-09



De tre små grisarna!

Ja nu sitter jag hemma och är bakis och helt plötsligt slog det mig att Sussi och Sofie har flytta!
Så nu kommer allt tillbaka. Som  allt vi har gjort tillsammans och alla fester alla skartt och jag saknar det !

Ja men i går börja det dagen med att åka till glashuset och köpte mig en vinare och en cider.sen så börja jag fixa mig. Någon timma efetrer kom Amanda och Lina och hämta det mig så åkte vi till Brändön, till våran gäng medläm Sofia som hade fyllt år men hon hade fest i går. Så fick hon en stylad cider burk av mig. Men det som var kul var att nästa hela gänget var där Amanda,Sofia,Lina,Maria,vickan och jag.Sen vart det utgång så fick jag träffa en av Linas underbara vän Gill. Vi gick till all star och Lina bjöd på ett glas vit vin så Tack Lina<3.Sen gick jag till kafelino Gay kväll. men när jag skulle betala in mig så sa hon i kassan om hon kunde få se mitt lägg så jag tog fram det och när hon såg mit namn så sa hon va heter du Emil! och jag sa ja vad skulle jag annars heta .Då tänkte jag vilken FITTA! Men så träffa jag Jossefin och hon presenterade mig till sina två vänner Sandra och Carro. dom var jätte snälla! Jag tycker att gay kvällarna är skit tråkiga så vi bestämde oss att gå till all star . När vi kom in så bjöd Carro mig på en öl och Tack för det .Sen efter en timma så gick vi till max och Jossefin bjöd mig på 30 kr så jag kunde köpa mig ett orgenal mål på max så Tack ! Sen var jag tvungen att sprina till bussen.Så träffa jag Lina och Gill på bussen sen drog jag hem och sov. Så nu sitter jag hemma och är bakis och saknar Sofie och Sussi<3    

Kommentarer
Postat av: ★ Sussi - en galen norrbottning ★

SÖTJÄVEL!!!!



Kom hit till jokkmokk och häng med mig!!! Jag har tråkigt idag!

2009-08-30 @ 17:07:01
URL: http://sussisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0