'''''


 CHANGELING


I kväll var jag med modellen (Sandra) vi hyrde film och satt och prata det om våran flytt till hösten
och om våran photossoot som vi ska göra .Sen såg vi den bästa filmen som har gjort CHANGELING
som jag och Sandra satt och snyfta det i tackt. jag skulle kunna se den flera gånger den var så bra och alla skådisar var jätte bra och  huvudpersonen Angelina Jolie det är den bästa filmen som hon har varit med i . Så den får 5 highheels av 5. tack Sandra för en underbar kväll ocn nu ska jag sova så jag kommer upp i morgon och fixa mode bilder  highheels på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för en trevlig kväll själv E ! :) filmen var underbar :)

2009-08-13 @ 03:55:06
URL: http://drosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0