17/08-09



Kläder!

Ja nu sitter jag här hemma och kollar på insperation till the photoshoot som blir av på onsdag morgon. Det blir en blommig klänning som jag har syt och en svart vitspets klänning som jag med har sytt. Men nu ska jag kolla på ikea och drömma om att flytta till Stockholm eller Göteborg vilket?Så jag hoppas på jobb! ska skicka in mode bilder till tidnigar och sånt och se om  man får något svar. För jag vill komma här i från och träffa andra människor och skaffa mig ett nytt liv. det känns som att jag inte till hör Luleå. Men jag ska inte sitta och klaga på allt nu. Jag och sandra åkte till hanna i sunderbyn för att kolla på hennes hund pumba en franskbulldog och hällsa på hanna med. Det var den sötaste hund jag någon sin sett ! Han hadde valpfett och så mysig och inte blyg var han då inte! 
I morgon blir det att gå på stan och söka insperation tills på onsdag för jag känner att bilderna kommer bli bra så.
men nu ska jag kolla runt på nättet så highheels på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0