07/12-09



Kläder!

Ja nu känner mig att jag måste få lite  insperation ! Jag känner att jag kan bättre än det jag kan och det var länge sen jag kolla i en vogue! Det känns som jag borde införskaffa mig det nu i veckan! nu sitter jag och undra vad jag ska ta på mig jag kan ju inte bara ha på mig min pälskrage och en t-short ? Fast det finns ju folk som skulle uppskatta det. men hoppas man får pengar så man kan shoppa. I lördags var det fest hos min söta vän Maria som flyttar till stockholm i dag! Det var en rolig fest med vänner som Aino,Dee,Jpså var frull med
har aldrig haft det så kul på jätte länge (jagg e Anne Pihil) höll jag på att säga hela kvällen jag var full och Anne Pihil kåt men det var underbar. sen åkte vi in till stan och Dee och Jp stog och tjata det om hur snygg jag var och att jag har fina ben . Men jag skratta det bara . Men sen vart all star men dom kom inte in så efter fest på max. Men Dee och Jp ville ha pjamas party hemma hos JP men jag årka det inte för jag var för full och behövde min säng. Så när jag kom hem var det att prata med en sötis<3 men jag somna det haha.. Nästa dag drog jag mig till miin finska kvinna Aino och prata det och skratta det tack vännen<3 ! 


Kommentarer
Postat av: loverboy

shit du är het mannen/ love u

2009-12-07 @ 21:57:03
Postat av: dee

damn kul kväll det var fast det tabbade med allstar, haha xD

2009-12-08 @ 23:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0