11/12-09



<3

Vad skulle man göra utan er ? Ni är alltid där om man skulle behöva er och ni gör att livet alltid blir bättre! Ni gör mig alltid glad när jag är arg och ledssen.

Aino


Jag trode alldrig att vi skulle bli så här bra vänner. Det jag älskar med dig är att du är ärlig och står för den du är. Men det mästa jag älskar är att jag kan lita på dig och att du är snygg ;)

Denise


Vi har inte kännt varandra så länge men det känns som att jag har kännt dig hela mitt liv. Du gör mig full på energi och jag vill alltid skratta när jag är med dig.  Jag älskar dig för du är ärlig och underbar.

Simone


Ja dig känner jag innantill som utantill och det gör du med mig me. Dig vet jag inte vad jag skulle göra utan. Ja när jag flyttar till stockholm så kommer jag gråta. Du är som högra handen på mig! Men det är tur att det finns telefoner. Dig har jag kännt hela mitt liv. Tänk hur många stunder vi har skratta tillsammans hur många fester vi har varit tillsammans.hur många gånger du har ställtupp för mig när jag har behövft dig.


skulle säker kunna skriva 1000 saker till om er puss älskar er <3

Kommentarer
Postat av: dee

emil, vi älskar dig mer!:D <3

2009-12-14 @ 06:02:27
Postat av: simme

tack vad glad jag blir:)

2009-12-22 @ 19:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0