15/11-09



Bakis!

Ja i går var en trevlig kväll ! Jag tänkte ha en vit helg men det vart det inte .Heltplötsligt plppa det upp ett medelande på msn av Jim (ska du till kafelino ) så det var mycket vin och cigg med Jim. Sen drog vi oss till gaykvällen  på kafelino. Det var inte mycket folk men efeter en timma så märkte jag att det var mycket folk och det var typ bara hetro killardär. När jag stog ute och rökte ropa det en kompis till mig och sa har du en tändare då hörde killen att hon sa mitt namn . Då kom han fram och sa

-hej och sitt namn så du är Emil dees kompis?

- ja det är så hon har pratat om mig ?

-hihi ja det har hon

-då måste du hört om mina våfflor?

-hihi ja det har jag

Ja så har jag varit med min vän Aino en underbar vän  som man alltid skrattar med och kan lita på <3 

Ja så nu är jag bakis och vill bara sova och äta en massa gott och jag saknar min och Jandras tjockis dagar  men när jag träffar henne så då jävlar ... Sandra saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0