24/11-09



Han vill ha han...
vill inte ha
...

Ja vad ska jag säga jag tror jag är kär? Varje gång jag pratar med han så blir jag glad och hjärtat slår bara fortare och fortare. Han säger bara så fina saker som att han vill bara sitta och dricka the och kolla mig i ögonen! jag smälter ! Det som är bra han bor inte 150 mil i från han bor bara hen halv mil i från. Men det som är problemet är att jag inte vill stanna i Luleå jag vill till stockhom eller Göteborg. Men jag vet inte hur jag ska göra stanna eller ta mitt pick och pack mot söder? Ja livet är tungt man måste kanske ta den jobbigaste vägen eller ska man lyssna på det som dunkar? Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Nej, gör du vill innerst inne..Luleå är säkert en bra stad men ingen stad för unga. Kanske bär Stockholm något gott och väntar:)

2009-11-24 @ 17:37:30
Postat av: Anonym

jaså vem är du .. jag får se vad jag gör ^^

2009-11-24 @ 18:37:09
URL: http://pocketbooke.blogg.se/
Postat av: deltidstjej

snygg bild! kärleken är blind, heter det ju :)

2010-01-11 @ 11:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0