15/10-09



Närhet!

Ja vad ska man säga jag trode inte att jag var som allla andra och sakna närhet men jag gör det. Jag kanske inte visar det. Men det är inte offta jag saknar det för  jag tänkre på så mycket annat  men när jag vill ha närhet som vill jag ha mycket närhet.  I bland brukar jag tänka om det är bäst att bara vara för sig själv än att ha närhet? För det finns ju bra sidor och dåliga sidor med kärlek som alla vet och jag skulle nog inte klara av ett förhållande. Jag älskar när killar stöter på mig haha! och jag tror att jag hade vill gå ut på krogen med mina vänner och inte med killen. Men jag är ju människa lika mycket som alla andra och behöver mina behov kram!

SÅ JÄVLA BITTER!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sakna dig i lördags!

2009-10-19 @ 23:03:59
URL: http://lnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0