01/10-09




Vem är vi !

Ja vad är jag ?  På  alla fester har jag fått förklara vad jag är för kön men när jag säger att jag är en kille så säger dom  ( nä det kan du inte vara). Efter en liten stund när dom har smällt allt så kommer dom och ber om förlåt och jag fattar inte varför . Jag hatar när folk kommer och säger förlåt för något sånt! det är ju som bättre att dom frågar ( det är bättre att vara dum för en sekund en att vara dum för hela sitt liv). Det som är jag skrattar inte åt dom jag skrattar med dom. Som simone min bästa vän brukar tro att jag är en tjej i bland och det gör jag med. Om någon säger tjejen så är det lungt och jag är glad för den jag är och att jag inte är någon annan. Men det finns så månag hetrokillar som raggar på mig så dom får skylla sig själva att dom inte ser ;)  


Kommentarer
Postat av: ★ Sussi - en galen norrbottning ★

du är underbar, och du är ju bara du...det är verkligen inte nått dålig :D Underbara människa!



Btw, vilken skön bild!!

2009-10-01 @ 08:12:26
URL: http://sussisliv.blogg.se/
Postat av: josefin

Du är fin som du precis är emil : ) Hoppas vi ses i morgon <3

2009-10-01 @ 19:06:03
URL: http://josefajnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0