02/09-09



Gay!

Ja vad ska man säga bara less på Luleå! Men det är ju tur att man har vänner åt minståne som stöttar en och är underbara! . Men jag vill träffa nytt folk och upp leva nya steg här i livet. Så på torsdag måste jag börja göra något åt detta. Det blir att gå till arbetsförmedlinigen! Jag har inte varit där så och jag har inte våga gå ditt. Det känns som bardommen seglar i väg. Som när man var liten så var kärlek en puss på kinden eller att kunna skratta åt saker som man inte fick skratta åt. Man fick vara elak för man inte förstod. Men något man kunde se på mig när jag var lite jag ville vara en tjej (men inte nu) och jag älska det kläder . Jag och min bardoms kompis gjorde pappersklännigar och sprangrunt  och jag älskar high hells. Mormor berätta det när jag var lite så önska det jag mig högklackadeskor coh jag var alltid och gick med mormors högklackade skor <3
Men jag älskar den jag är idag så fuck you om du inte låter mig vara den jag är !

Kommentarer
Postat av: Joni

åhh tack tack :) neej inga leoparleggings :P

2009-09-02 @ 18:04:36
URL: http://jooniimadsiii.blogg.se/
Postat av: Joni

sv.. 167,5 skriver jag för att det stor olika överallt.. men medellängden blev 167,5..

den 13,e säsongen börjar i usa den 9.e o jag ser den på nätet :D

2009-09-02 @ 21:35:23
URL: http://jooniimadsiii.blogg.se/
Postat av: katta

So true älskling!!

:)

2009-09-05 @ 15:04:50
URL: http://katharinag.blogg.se/
Postat av: Anonym

mår man bra i sig själv så trivs man överallt

2009-09-12 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0