06/04-10



Bögen är med horan!

Ja nu är jag bögen hos horan Simone och vi sitter och myser och suktar på män i HM katalogen .Fast det är bara jag bögen som kan sukta för  horan har pv ... Vilken stackare! jag lider med horan  men om man är bög ska man vara glad så jag kan ju inte sitta och gråta över en sån sak. Ja så saknar vi vårat luder (Sandra) hon lever sitt ludriga liv i lyx villan i Stockholm.Ludret dricker latte på dagarna och champange på nätterna och kollar på när städhjlälpen städar... men vill att vårat luder kommer hem en sväng och så vi får höra lite luderprat.Men men vi är ju fittor alla 3 so happy day <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAHA jag dööör! :) ja kommer snart i promise ;)

2010-04-16 @ 16:08:54
URL: http://drosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0