28/03-10



Underbart!

Ja i går var det fest och det var UNDERBAR! och jag måste då säga att hur underbara vänner jag har ..och Dee
du det finns inga ord hur mycket jag tycker om dig! du var så söt i går när du gråt för att jag inte tycker om mina ben .. det är som( lejon kungen) när du sa det så ville jag bara krama dig .. Simone tack för min Vogue du 'är så underbar du och tack Sanna för vinet och du vet att jag finns för dig när du behöver mig ;)... Jag vill bara tacka alla som kom i går det visar vilka underbara vänner jag har <3

Kommentarer
Postat av: dee

snygga vi är!<3

2010-03-29 @ 04:43:34
Postat av: Anonym

ja det är vi verkligen ;)

2010-03-29 @ 10:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0