26/11-10



VOGUE

Ja just nu sitter jag och kollar i min underbara Vogue och det känns så underbar! det känns som att jag går på droger när jag kollar i den !. Men vad händer i dag då ? Ja i dag ska jag vara hemma till Mona kommer och ska vara med mig ett tag  sen ska jag åka till Niklas och mysa med han sen får vi se vad vi ska göra .Den senaste tiden har jag känt mig lite deppig men i dag känns det som jag är mig själv i gen det är väll kylan som biter på en. Eller kan det vara skaer man får höra vad andra tycker om mig men det är bara att svälja skiten och skita ut den i gen ,,

high heels på er!

Kommentarer
Postat av: Näsby kalix

Hej sötis

2010-11-26 @ 11:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0